Termékcsere, visszaküldés és reklamáció

Termékcsere

 

A webáruházban és az üzletben vásárolt termékek cseréjére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége.

Ha a Fénycentrumban vásárolta a terméket, a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélheti. Mindössze annyit kell tennie, hogy visszahozza a terméket a számlával, vagy nyugtával együtt bármelyik üzletünkbe. 

    • Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban hozza vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
    • A cseréhez szüksége lesz  a nyugtára/számlára (vagy annak másolatára).
    •  A terméket az üzletben lehet kicserélni, bármely termékünket kiválaszthatja. Ha a cseretermék drágább, Ön az árkülönbséget a pénztárnál egyenlíti ki.

    • Az üzletben megvásárolt termékek után a pénzt az üzlet nem köteles visszatéríteni.


Webáruházunkban vásárolt termékek cseréje: 

    • A webáruházban megvásárolt termékeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül cserélheti ki. Az üzletben megvásárolt termékek postai úton történő visszaküldésére nincs lehetőség. 
       
    • A terméket a cseréhez alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban küldje vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
    • Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak  másolatát) és tájékoztasson minket e-mailben, vagy telefonon.
    • A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
    • A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
    • A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6. 
    • A cserélt termék kiküldésére nem számolunk fel költséget a vásárló terhére. Ez csak az első csere esetén érvényes.
    • Amint a csomagot megkaptuk, küldünk Önnek egy e-mailt annak beérkezéséről.

    • Amikor elküldjük Önnek a csereárut, küldünk erről is egy tájékoztatót.  
    • Utánvétes rendelés esetében, ha a cseretermék drágább, Ön az árkülönbséget a kézbesítéskor téríti meg a futárszolgálatnál. Abban az esetben, ha a cseretermék olcsóbb, a fennmaradó összeget az Ön számlaszámára térítjük vissza.

    • Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén, ha a cseretermék drágább, küldünk ki egy fizetési értesítőt, amelynek segítségével Ön elutalhatja nekünk az árkülönbséget. Abban az esetben, ha a cseretermék olcsóbb, a fennmaradó összeget az Ön számlaszámára térítjük vissza.

 

Termékvisszaküldés, elállás a vásárlástól

 

A webáruházban és az üzletben vásárolt termékek cseréjére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége.

Hogyan működik a visszaküldés?

    • A webáruházban megvásárolt termékeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül küldheti vissza. Az üzletben megvásárolt termékek postai úton történő visszaküldésére nincs lehetőség.  
    • A visszaküldésre szánt terméket  alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban küldje vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
    • Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak  másolatát) és a kitöltött Elállási nyilatkozat c. űrlapot.
    • A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
    • A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
    • A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6. 
    • Amint megérkezett a csomag a szükséges dokumentumokkal, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki Önnek és 14 napon belül visszafizetjük a termék árát.
    • Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén ugyanazt a fizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti tranzakció során igénybe vett.

    • Utánvétes vásárlás esetén, kérjük, tüntesse felszámlaszámátaz Elállási nyilatkozat c. űrlapon, illetve küldje meg e-mailen is az info@fenycentrum.hu e-mail címre.

 

Termékreklamáció

 

A jótállási időszak kezdete a termék kézbesítésének napja, mely adott esetben annyi idővel meghosszabbodik, míg a termék javítás alatt áll. Ha új terméket kap helyette (garanciális időszakban), akkor új garancia kezdődik.

 Hogyan működik a reklamáció?

    • Amennyiben reklamálni szeretné a webáruházban megvásárolt termékeket, kérjük, küldje vissza a reklamációs címre. Azüzletbenmegvásárolt termékeket bármelyiküzletben személyesen reklamálhatja.
    • Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak  másolatát) és tájékoztasson minket e-mailben, vagy telefonon.
    • A  reklamációra visszaküldött terméket alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. 
    • A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
    • A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
    • A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6. 
    • A reklamációs részleg munkatársai 30 napon belül felkeresik Önt a reklamáció eredményével és a további lépésekkel kapcsolatban, e-mail formájában.
    • Utánvétes rendelés esetében, ha Ön pénzvisszatérítést kér, kérjük, küldje el nekünk számlaszámát az info@fenycentrum.hu e-mail címre.
    • Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén  a megrendeléskor használt kártyájára térítjük vissza az összeget.

    • Ha a reklamációs termék javítása nem lehetséges, automatikusan visszautaljuk a termék árát.

 

Sérült küldemény

 

Kérjük, alaposan nézze át a csomagot, amikor átveszi azt a futárszolgálattól! Amennyiben bármilyen sérülést fedez fel a csomagon, ne vegye át.

Néha előfordul, hogy a csomag sértetlen, a tartalma azonban mégis sérült.

Hogyan járjon el?

Akár a futárszolgálathoz, akár hozzánk fordul, a következő adatokra lesz szüksége:

    • küldeményszám (a szállítótól kapta)
    • rendelésszám/adó dokumentum száma (a fenycentrum.hu-tól kapta)

    • a kicsomagolás után azonnal készítsen fotókat a sérült termékről, ahol látszik a sérülés, beleértve a csomagolást is. Akár az egész küldeményt (tartalmával együtt) és annak címkéjét is lefényképezheti.

Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! A Fénycentrum ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig a +36309950633 telefonszámon érhető el 09.00 - 17:00 között.

Fénycentrum vélemények