Termékcsere, visszaküldés és reklamáció

Termékcsere

A webáruházban és az üzletben vásárolt termékek cseréjére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége.

Üzletünkben vásárolt termékek cseréje: 

Ha a Fénycentrumban vásárolta a terméket, a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélheti. Mindössze annyit kell tennie, hogy visszahozza a terméket a számlával, vagy nyugtával együtt bármelyik üzletünkbe. 

  • Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban hozza vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
  • A cseréhez szüksége lesz  a nyugtára/számlára (vagy annak másolatára).
  •  A terméket az üzletben lehet kicserélni, bármely termékünket kiválaszthatja. Ha a cseretermék drágább, Ön az árkülönbséget a pénztárnál egyenlíti ki.
  • Az üzletben megvásárolt termékek után a pénzt az üzlet nem köteles visszatéríteni.
Webáruházunkban vásárolt termékek cseréje: 
  • A webáruházban megvásárolt termékeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül cserélheti ki. Az üzletben megvásárolt termékek postai úton történő visszaküldésére nincs lehetőség.  
  • A terméket a cseréhez alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban küldje vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
  • Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak  másolatát) és tájékoztasson minket e-mailben, vagy telefonon.
  • A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
  • A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
  • A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6. 
  • A cserélt termék kiküldésére nem számolunk fel költséget a vásárló terhére. Ez csak az első csere esetén érvényes.
  • Amint a csomagot megkaptuk, küldünk Önnek egy e-mailt annak beérkezéséről.
  • Amikor elküldjük Önnek a csereárut, küldünk erről is egy tájékoztatót.  
  • Utánvétes rendelés esetében, ha a cseretermék drágább, Ön az árkülönbséget a kézbesítéskor téríti meg a futárszolgálatnál. Abban az esetben, ha a cseretermék olcsóbb, a fennmaradó összeget az Ön számlaszámára térítjük vissza.
  • Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén, ha a cseretermék drágább, küldünk ki egy fizetési értesítőt, amelynek segítségével Ön elutalhatja nekünk az árkülönbséget. Abban az esetben, ha a cseretermék olcsóbb, a fennmaradó összeget az Ön számlaszámára térítjük vissza.

Termékvisszaküldés, elállás a vásárlástól

A webáruházban és az üzletben vásárolt termékek cseréjére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége.

Hogyan működik a visszaküldés?

  • A webáruházban megvásárolt termékeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül küldheti vissza. Az üzletben megvásárolt termékek postai úton történő visszaküldésére nincs lehetőség.  
  • A visszaküldésre szánt terméket  alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban küldje vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
  • Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak  másolatát) és a kitöltött Elállási nyilatkozat c. űrlapot.
  • A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
  • A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
  • A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6. 
  • Amint megérkezett a csomag a szükséges dokumentumokkal, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki Önnek és 14 napon belül visszafizetjük a termék árát.
  • Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén ugyanazt a fizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti tranzakció során igénybe vett.
  • Utánvétes vásárlás esetén, kérjük, tüntesse fel számlaszámát az Elállási nyilatkozat c. űrlapon, illetve küldje meg e-mailen is az info@fenycentrum.hu e-mail címre.

Termékreklamáció

A jótállási időszak kezdete a termék kézbesítésének napja, mely adott esetben annyi idővel meghosszabbodik, míg a termék javítás alatt áll. Ha új terméket kap helyette (garanciális időszakban), akkor új garancia kezdődik.

 Hogyan működik a reklamáció?

  • Amennyiben reklamálni szeretné a webáruházban megvásárolt termékeket, kérjük, küldje vissza a reklamációs címre. Az üzletben megvásárolt termékeket bármelyik üzletben személyesen reklamálhatja.
  • Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak  másolatát) és tájékoztasson minket e-mailben, vagy telefonon.
  • A  reklamációra visszaküldött terméket alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. 
  • A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
  • A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
  • A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6. 
  • A reklamációs részleg munkatársai 30 napon belül felkeresik Önt a reklamáció eredményével és a további lépésekkel kapcsolatban, e-mail formájában.
  • Utánvétes rendelés esetében, ha Ön pénzvisszatérítést kér, kérjük, küldje el nekünk számlaszámát az info@fenycentrum.hu e-mail címre.
  • Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén  a megrendeléskor használt kártyájára térítjük vissza az összeget.
  •  Ha a reklamációs termék javítása nem lehetséges, automatikusan visszautaljuk a termék árát.

Sérült küldemény

Kérjük, alaposan nézze át a csomagot, amikor átveszi azt a futárszolgálattól! Amennyiben bármilyen sérülést fedez fel a csomagon, ne vegye át.

Néha előfordul, hogy a csomag sértetlen, a tartalma azonban mégis sérült.

Hogyan járjon el?

Akár a futárszolgálathoz, akár hozzánk fordul, a következő adatokra lesz szüksége:

  • küldeményszám (a szállítótól kapta)
  • rendelésszám/adó dokumentum száma (a fenycentrum.hu-tól kapta)
  • a kicsomagolás után azonnal készítsen fotókat a sérült termékről, ahol látszik a sérülés, beleértve a csomagolást is. Akár az egész küldeményt (tartalmával együtt) és annak címkéjét is lefényképezheti.


Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! A Fénycentrum ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig a +36309950633 telefonszámon érhető el 09.00 - 17:00 között.

Fénycentrum vélemények