Kedves Partnereink!
2022.07.01-től megújult szombati nyitvatartásunk.
A hét többi napján változatlan nyitvatartással várunk mindenkit!
Hétfő: 7:30 - 17:00
Kedd: 7:30 - 17:00
Szerda: 7:30 - 17:00
Csütörtök: 7:30 - 17:00
Péntek: 7:30 - 17:00
Szombat: 8:00 - 12:00
Vasárnap: Zárva
Húsvéti nyitvatartásunk a következő:
április 15. péntek ZÁRVA
április 16. szombat NYITVA 09:00 -13:00
április 17. vasárnap ZÁRVA
április 18. hétfő ZÁRVA
Utolsó darabok gyártói raktárról a készlet erejéig!
Az ajánlat 05.30-ig, vagy a készlet erejéig érvényes!
Rábalux tavaszi kültéri lámpa akció!
Vásárolj Rábalux külltéri lámpát akár 35% kedvezménnyel!
Az ajánlat Április 30.-ig érvényes!
2021 december
dec. 23. csütörtök 7.30-17.00
dec. 24. péntek (Szenteste) zárva
dec. 25. szombat (Karácsony) zárva
dec. 26. vasárnap (Karácsony) zárva
dec. 27. hétfő 7.30-17.00
dec. 28. kedd 7.30-17.00
dec. 29. szerda 7.30-17.00
dec. 30. csütörtök 7.30-17.00
dec. 31. péntek (Szilveszter) zárva
2021 Január
jan. 1. szombat (Újév) zárva
jan. 2. vasárnap zárva
jan. 3. hétfő 7.30-17.00
Termékcsere, visszaküldés és reklamáció
Termékcsere
A webáruházban és az üzletben vásárolt termékek cseréjére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége.
Ha a Fénycentrumban vásárolta a terméket, a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélheti. Mindössze annyit kell tennie, hogy visszahozza a terméket a számlával, vagy nyugtával együtt bármelyik üzletünkbe.
- Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban hozza vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
- A cseréhez szüksége lesz a nyugtára/számlára (vagy annak másolatára).
- A terméket az üzletben lehet kicserélni, bármely termékünket kiválaszthatja. Ha a cseretermék drágább, Ön az árkülönbséget a pénztárnál egyenlíti ki.
- Az üzletben megvásárolt termékek után a pénzt az üzlet nem köteles visszatéríteni.
Webáruházunkban vásárolt termékek cseréje:
- A webáruházban megvásárolt termékeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül cserélheti ki. Az üzletben megvásárolt termékek postai úton történő visszaküldésére nincs lehetőség.
- A terméket a cseréhez alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban küldje vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
- Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak másolatát) és tájékoztasson minket e-mailben, vagy telefonon.
- A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
- A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
- A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6.
- A cserélt termék kiküldésére nem számolunk fel költséget a vásárló terhére. Ez csak az első csere esetén érvényes.
- Amint a csomagot megkaptuk, küldünk Önnek egy e-mailt annak beérkezéséről.
- Amikor elküldjük Önnek a csereárut, küldünk erről is egy tájékoztatót.
- Utánvétes rendelés esetében, ha a cseretermék drágább, Ön az árkülönbséget a kézbesítéskor téríti meg a futárszolgálatnál. Abban az esetben, ha a cseretermék olcsóbb, a fennmaradó összeget az Ön számlaszámára térítjük vissza.
- Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén, ha a cseretermék drágább, küldünk ki egy fizetési értesítőt, amelynek segítségével Ön elutalhatja nekünk az árkülönbséget. Abban az esetben, ha a cseretermék olcsóbb, a fennmaradó összeget az Ön számlaszámára térítjük vissza.
Termékvisszaküldés, elállás a vásárlástól
A webáruházban és az üzletben vásárolt termékek cseréjére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége.
Hogyan működik a visszaküldés?
- A webáruházban megvásárolt termékeket a kézbesítéstől számított 14 napon belül küldheti vissza. Az üzletben megvásárolt termékek postai úton történő visszaküldésére nincs lehetőség.
- A visszaküldésre szánt terméket alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön. Kérjük, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban küldje vissza a terméket. A termék nem lehet használt, sérült, beleértve az esetleges tartozékokat is.
- Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak másolatát) és a kitöltött Elállási nyilatkozat c. űrlapot.
- A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
- A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
- A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6.
- Amint megérkezett a csomag a szükséges dokumentumokkal, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki Önnek és 14 napon belül visszafizetjük a termék árát.
- Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén ugyanazt a fizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti tranzakció során igénybe vett.
- Utánvétes vásárlás esetén, kérjük, tüntesse fel számlaszámát az Elállási nyilatkozat c. űrlapon, illetve küldje meg e-mailen is az info@fenycentrum.hu e-mail címre.
Termékreklamáció
A jótállási időszak kezdete a termék kézbesítésének napja, mely adott esetben annyi idővel meghosszabbodik, míg a termék javítás alatt áll. Ha új terméket kap helyette (garanciális időszakban), akkor új garancia kezdődik.
Hogyan működik a reklamáció?
- Amennyiben reklamálni szeretné a webáruházban megvásárolt termékeket, kérjük, küldje vissza a reklamációs címre. Azüzletbenmegvásárolt termékeket bármelyiküzletben személyesen reklamálhatja.
- Helyezze a csomagba a terméket, a nyugtát/számlát (vagy annak másolatát) és tájékoztasson minket e-mailben, vagy telefonon.
- A reklamációra visszaküldött terméket alaposan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön.
- A csomagot normál csomagként küldje el bármely futárszolgálattal (GLS, DPD, MPL). A csomag feladása után, kérjük, őrizze meg a feladószelvényt.
- A termék visszaküldéséről a vásárló gondoskodik, és a visszaküldés költségét is a vásárló állja.
- A cserélni kívánt árut a következő címre küldje: Quattro-lux Kft. FÉNYCENTRUM, 3525, Miskolc, Jókai Mór út 6.
- A reklamációs részleg munkatársai 30 napon belül felkeresik Önt a reklamáció eredményével és a további lépésekkel kapcsolatban, e-mail formájában.
- Utánvétes rendelés esetében, ha Ön pénzvisszatérítést kér, kérjük, küldje el nekünk számlaszámát az info@fenycentrum.hu e-mail címre.
- Előreutalásos – kártyás – fizetés esetén a megrendeléskor használt kártyájára térítjük vissza az összeget.
- Ha a reklamációs termék javítása nem lehetséges, automatikusan visszautaljuk a termék árát.
Sérült küldemény
Kérjük, alaposan nézze át a csomagot, amikor átveszi azt a futárszolgálattól! Amennyiben bármilyen sérülést fedez fel a csomagon, ne vegye át.
Néha előfordul, hogy a csomag sértetlen, a tartalma azonban mégis sérült.
Hogyan járjon el?
Akár a futárszolgálathoz, akár hozzánk fordul, a következő adatokra lesz szüksége:
- küldeményszám (a szállítótól kapta)
- rendelésszám/adó dokumentum száma (a fenycentrum.hu-tól kapta)
- a kicsomagolás után azonnal készítsen fotókat a sérült termékről, ahol látszik a sérülés, beleértve a csomagolást is. Akár az egész küldeményt (tartalmával együtt) és annak címkéjét is lefényképezheti.
Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! A Fénycentrum ügyfélszolgálata hétfőtől péntekig a +36309950633 telefonszámon érhető el 09.00 - 17:00 között.